Search This Blog

Saturday 7 December 2013

Persiapan Ke PLKN



Seperti dijangka. Aku dapat pergi PLKN. Suka aku. Weehee! Oh. Sebenarnya aku gadis lasak. Aku rimas dengan benda-benda yang terlalu feminin, atau menjadi seseorang yang sangat feminin. Tidak tidak. Tu bukan gaya aku. Bukanlah sampai jalan terbungkang bagai. Tapi personaliti aku tak akan ngam. Ciri perempuan perlu kekal. Masih ada batas kan?

OK berbalik pada PLKN. Aku dah check, aku mungkin ditempatkan sama ada dalam Kumpulan 2 atau Kumpulan 3. Aku ingatkan Kumpulan 1. Cepat sikit selesai. Letih le nunggu.

Aku dh survey blog-blog pasal keperluan ke PLKN. Macam blog sorang mamat ni.. Klik blog Qi Diey untuk tengok blog dia. Aku dah survey blog ni jgk.  Banyak info aku dapat. Klik blog Riang PLKN.

Barang-barang persiapan, pendaftaran, pengisian borang... Macam-macam kena buat. Hari tu, aku tengok berita, katanya pelatih perempuan kena buat ujian kehamilan.  Ni mesti sebab dah ada kes wirawati yang pregnant kan? Heih, macam-macam la. Sabor je la aku ni ha.

Sekarang, aku sebenarnya tengah menganggur. Huhu. Tak pasti nak cari pengalaman bekerja atau tak, sebab aku belum ready untuk kerja. Apalah aku ni kan. Ya. betul tu. Aku kerja duduk rumah la, buat apa yang patut. Bangun, mandi, tengok TV, kalau ada masa: masak, pastu kemas rumah. Bosan kan. Itu je rutin harian aku sejak tarikh kemerdekaan aku, 27 November 2013. Hehehe.. rasa bangga pulak.

Tunku Abdul Rahman: MERDEKA! 



 Rasanya, aku perlu berhenti sekarang. Belum solat zuhur lagi! Kang syok sangat menaip, berjela-jela sangat nanti korang bosan pulak kan? Hehehe..

Pesan: Jangan tinggal solat tau :)


No comments:

Post a Comment